Blog
Odbierz rabat
Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz:

Zwroty i Reklamacje

Chcesz zareklamować lub zwrócić zakupiony w sklepie SPECLED produkt?



Możesz  wysłać informację w formie elektronicznej na adres mailowy biuro@narzedziatanio.pl, zadzwonić 81 526 33 23 lub skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Prosimy podać następujące dane:

Imię i nazwisko / Nazwa firmy,
- Adres e-mail,
- Numer telefonu,
- Numer zamówienia,
- Opis szczegółowy usterki / powodu reklamacji / zwrotu.

Dane firmy: EWAS, ul. Wielkopolska 91, 20-725 Lublin, NIP: 712-109-52-79



Reklamacje 

Do maila dotyczącego reklamacji prosimy dołączyć zdjęcie będące dokumentacją uszkodzonej części reklamowanego produktu.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. 14 dni roboczych. Chcąc zapewnić Państwu wysoką jakość
obsługi Klienta, większość reklamacji rozpatrywana jest w znacznie krótszym czasie.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt poniesiony na wysyłkę towaru do firmy
zostanie niezwłocznie zwrócony na wskazane konto bankowe.

Towar naprawiony lub wymieniony na nowy zostaje wysłany
wybraną przez firmę EWAS Ewa Szeloch metodą dostawy (Poczta Polska lub firma kurierska).


W sytuacji, gdy zamówiony w naszym sklepie produkt przestanie działać po gwarancji, lub zostanie uszkodzony mechanicznie,
prowadzimy usługę serwisową. W przypadku awarii, naprawiamy uszkodzony produkt. Prosimy wówczas o kontakt ze sprzedawcą.

W przypadku chęci złożenia reklamacji, można skorzysta z gotowego formularza reklamacyjnego:

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE.PDF



Zwroty

Z towaru zakupionego w naszym sklepie za pomocą "koszyka", można zrezygnować bez podania przyczyny
w ciągu
max.14 dni od daty odebrania przesyłki (nie dotyczy ofert indywidualnych).

Towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód zakupu.

Firma EWAS Ewa Szeloch gwarantuje zwrot wartości produktu.
Należna kwota zostanie zwrócona na konto bankowe w formie przelewu.

Zwrotom nie podlegają towary wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienie Klienta oraz źródła światła.
Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta.

Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

Towary, których wymiary, podawane każdorazowo w karcie produktu, wykraczają poza (szer. x wys. x dł.) 50 cm x 50 cm x 50 cm , ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa.

W przypadku chęci zwrotu (odstąpienia od umowy), można skorzystać z poniższego wzoru formularza zwrotu:

ODSTĄPIENIE_OD_UMOWY.PDF




Produkty z naszej oferty objęte są gwarancją.

GWARANCJA.PDF

Wyślij wiadomość do biura obsługi klienta


Akceptowane płatności
B3 IT
Copyright © 2015-2017 B3 IT